poniedziałek, 29 lipca 2013

Słoneczny scrap

Dzisiaj mało pisania, bo w tym upale to mózg mi przestał pracować :)
Słoneczny scrap w żółciutkim kolorze z własnoręcznie robionym szydełkowym słoneczkiem.
 



Scrap powstał na wyzwanie:
Scrapki pl - tydzień inspiracji słońce

Studio 75 - wyzwanie paletą kolorystyczną
Scrapki-wyzwaniowo coś starego i nowego (u mnie stare są metalowe guziki, spinacze oraz nitka, z której powstało słoneczko, reszta nowa)

Diabelskiego młyna (3 kolory są, papier w kropeczki to nawiasiki, guziki metalowe są)
 
Craft fun wakacyjne-wyzwanie-z-produktem (u mnie są to strzałeczki - które uwielbiam)
 

9 komentarzy:

  1. fajowe LO :) takie pozytywne i wakacyjne :) a słoneczko genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny scrap! A słonko cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę takie słoneczko!!! Cudne jest, a praca prawdziwie letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, podoba mi się. taka słoneczna...ładnie nawiązuje do tematów tego co jest za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale genialny! strasznie mi się podoba! i jest naprawdę słoneczny! i te chmurki! super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szydełkowe słońce mega fajne, dziękujemy za udział w wyzwaniu s75 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ fantastyczny ten scrap. Piękny i słoneczny. A szydełkowe słońce - wymiata :)

    Dziękuję za udział w zabawie CF.

    OdpowiedzUsuń