piątek, 29 marca 2013

Zakładka do książki

:)
U mnie jeszcze nie świątecznie ... :)

Ostatnio postanowiłam sobie zrobić zakładkę do książki.

Jest typowo wiosenna. Ja na  wiosnę czekam z utęsknieniem, a ona jednak jak na złość nie przychodzi, dodatkowo na Wielkanoc zapowiadają śnieg i mróz ...

Wszystkie elementy zakładki robione ręcznie na szydełku.
Napis utworzony ręką mojego dziecka :) haha jak dla mnie uroczy :)





Zakładkę zgłaszam na wyzwanie Studio75 Zielono mi - czyli wiosna nadchodzi
oraz na wyzwanie Galerii-rae cwir-cwir

Justyna

9 komentarzy:

  1. Cudowna praca:)Wspaniałe wykonanie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszek szydełkowy jest śliczny :) Podziwiam, bo ja na szydełku jedynie podstawy :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś wspaniałego, podziwiam zdolności i wyobraźnie ;D

    OdpowiedzUsuń